totaal: 2 items

topic

Art-Mariposa
Admin
10-12-2009  @  16:44
Ik heb contact opgenomen met deze Pitcher, want er is nog steeds geen winnaar gekozen.
De Pitch is niet voor zijn eigen bedrijf, hij is de tussenpersoon. De klant heeft nog niet gevonden wat hij wilt.

Dat ligt niet aan jullie designers, maar aan het niet geven van feed-back. Reacties moeten er gegeven worden hoe zouden jullie anders weten of je in de juiste richting zit.

Toch is het vervelend dat men niet tevreden is. Daarom heb ik voorgesteld een top 3 te kiezen en deze top 3 krijgt feed-back. Na de feed-back hopen wij dat deze top 3 nog aanpassingen gaat maken.

Ozalith de Pitcher ziet de klant pas zondag. Dus na zondag hoop ik een verdere mededeling te hebben.

Admin
28-12-2009  @  22:34
Gisteren heeft deze pitcher zijn klant pas gesproken en er is besloten om met 2 designers verder te gaan.
In de email van de pitcher heb ik aanwijzingen gekregen die ik aan beide designers doorgegeven heb.

Ik wil jullie ook op de hoogte stellen van dit bericht van de Pitcher:

Aangezien de procedure nu niet verloopt zoals het zou moeten stel ik voor om de prijs van het logo te verhogen naar 250 euro. Ik hoop op die manier het langtijdig wachten en de extra ontwerpen toch iets te compenseren.
Naar de toekomst toe zullen we sowieso de termijn iets langer moeten maken en moet ikzelf de logo’s iets sneller opvolgen. Ik zal dezelfde afspraken in de toekomst ook maken met mijn klanten zodat we ook veel sneller een reactie krijgen.

gr. Sonja

Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.

totaal: 2 items