02-02-2010 @ 9:53
Hallo allemaal,
Ik doe al een paar weekjes mee, maar wil me toch nog even voorstellen.
Altijd kreeg ik al een kick om bezig te zijn met het maken van letters. Toen ik klein was, was ik altijd letters aan het tekenen. Na een grafische opleiding heb ik 8 jaar in het grafische bedrijfsleven gewerkt.
Na het krijgen van mijn derde kind ben ik gestopt met werken. Nu gaat de jongste ook naar school en heb ik weer tijd om aan mijn passie toe te geven. Creatief bezig zijn met ontwerpen geeft me nog steeds een kick (kik).
Heb een paar maanden geleden mijn eigen bedrijfje opgericht, doe mee aan ontwerpwedstrijden, maar solliciteer ondertussen ook naar een vaste baan als dtp-er.
Het is in deze tijd erg moeilijk om een baan te vinden en zeker als parttimer. Gelukkig kan ik mijn tijd nuttig besteden aan dit soort wedstrijden. Ik bouw er mijn portfolio mee op, leer nog wat van anderen, win misschien nog wat en zit niet te niksen in ieder geval.
Ik vind logomatch een leuke site waarbij ontwerpers elkaar in waarde laten en zelfs elkaar tips geven.
Succes iedereeen!
Groetjes,
Margreet
kik-ontwerp
02-02-2010 @ 10:29
Hoi Margreet,
Welkom zou ik zo zeggen ;-)
Ik zie dat je je eerste overwinning al binnen hebt. Gefeliciteerd! En natuurlijk veel succes met alle toekomstige pitches.
groetjes Ralph
02-02-2010 @ 10:40
Deze lijn aanhouden zou ik zeggen :)
Welkom!
Het ontwerp met koptelefoon voor POPschool vond ik er trouwens erg lekker uitzien.
Succes!!!
Laatst bijgewerkt: 02-02-2010 10:40:28