18-09-2009 @ 11:35
Beste mede-catchers,
De laatste tijd staan er regelmatig webontwerp wedstrijden waarbij een CMS moet worden aangeleverd. Ik kan wel ontwerpen, maar niet programmeren.
Mocht ik via Logomatch een wedstrijd winnen, zijn er dan mede-catchers die voor mij willen programmeren? Zo ja, wat is dan een eerlijke verdeling van het prijzengeld? Ik denk zelf aan 250 รก 275 voor mezelf voor het ontwerp (standaardbedrag) en de rest voor de programmmeur. Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Nelleke
Laatst bijgewerkt: 18-09-2009 11:35:02
18-09-2009 @ 23:01
Dat lijkt mij een redelijke verdeling.
Ik hoop dat je reacties krijgt en dat ook andere Catchers gaan samenwerken. Je kan namelijk zo veel van elkaar leren.
Het is het waard je te verdiepen in Wordpress. Het is een makkelijk te begrijpen CMS en niet voor niets ontzettend populair.
Succes!
PS: als je mee doet aan een Pitch waarbij een CMS wordt gevraagd, vermeld dan wel duidelijk dat je geen CMS kan aanleveren en dat zou moeten uitbesteden. Dit om misverstanden en teleurstellingen te voorkomen.
Je kan trouwens ook een zoekopdracht doen op LOGOmatch (linksboven) op woorden als "cms", "wordpress", of "joomla". Dan vind je Catchers die dat in hun profiel hebben gezet en kun je direct contact opnemen.
Laatst bijgewerkt: 18-09-2009 23:01:12