totaal: 2 items

topic

CMS-programmeur voor Goed Doel gezocht
Silver Catcher | 8
Waarde: 151
Tutorials: 0
09-12-2009  @  11:09
Beste collega-logomatchers,

De stichting A Sister's Hope is dringend op zoek naar iemand die belangeloos een CMS-website kan programmeren. Het ontwerp en de teksten zijn door mij gemaakt en dus al voorhanden. Het gaat uitsluitend om het programmeren. Het bijhouden van de site kan de stichting zelf doen. Ik doe graag een oproep in dit forum.

A Sister's Hope is een internationale stichting en zamelt geld in voor borstkankeronderzoek. Het doel is om zoveel mogelijk geld direct aan onderzoek te kunnen besteden, dit kan voornamelijk door de inzet van vele vrijwilligers. Aangezien borstkanker in mijn naaste omgeving al voor veel verdriet gezorgd heeft, zet ik mij graag in voor deze stichting. Wat ik heel positief vind, is dat het geld voornamelijk wordt ingezameld door het organiseren van activiteiten.

Meer weten? Kijk op de huidige website: www.asistershope.org
of mail mij nellekewouters@hotmail.com

Ik hoop op jullie hulp!

Hartelijke groet,
Nelleke Wouters
(woutersdesign)
Gold Catcher | 3
Waarde: 50
Tutorials: 0
09-12-2009  @  20:29
Ik heb helaas een chronisch gebrek aan tijd momenteel. Maar waarom maak je niet iets in WordPress o.i.d.?

Misschien is het ook handig om te vermelden wat er geprogrammeerd moet worden. Voor de potentiƫle helpers hierzo ;-)

Post een plaatje van je ontwerp en zet erbij wat je allemaal geprogrammeerd wilt zien. Wellicht dat dat mensen sneller aanzet tot een reactie...

Succes!
Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.

totaal: 2 items