26-07-2010 @ 9:21
Ligt het aan mij, maar ik vind het een beetje flauw als er op 25-7-2010 bij mij feedback wordt gegeven en gevraagd voor een diapositief ster in het blauwe blok en ik zie mij 2 andere catchers een zelfde soort logo verschijnen, een blauw blok met rode strepen en een witte ster.
26-07-2010 @ 11:51
Hoi,
Mijn excuses... had dit niet gezien. Ik heb al bericht achtergelaten voor Karen dat ik iets nieuws ga maken. Je hebt gelijk!
Met vriendelijke groet,
Patty Dekker
26-07-2010 @ 13:13
Hoi Patty
dank je voor je begrip
groeten marja
06-08-2010 @ 11:52
Patty,
Ik zie nu dat je dit bij de pitch Intimate Solutions weer doet - met het vijgeblad waarmee ik mijn eerste voorstel deed op 2 aug., 12:14u. En amper 4 uur later plaats je jouw nieuwe inzending. Weer niet gezien?
Laatst bijgewerkt: 06-08-2010 12:12:23
06-08-2010 @ 15:22
uh welk vijgenblad? Ik ben na de opmerking bij mij opnieuw gaan ontwerpen en dat heb ik geplaatst. Ik heb niks gezien wat hier op lijkt en vind het niet zo fijn dat ik zo beticht wordt. Ik ben nu even bij jou gaan kijken en nadat ik de opmerking heb gelezen van jou en de pitcher zie ik pas dat het een vijgenblad moet zijn.
Laatst bijgewerkt: 06-08-2010 15:39:27
07-08-2010 @ 0:14
Het is goed wanneer in het forum over dit soort kwesties wordt gediscussieerd. Maar dan wel met respect en zonder vooroordelen.
Als er een klacht is, onderzoeken wij dit en nemen wij indien nodig actie.
Het is bijzonder vervelend voor beide Catchers wanneer inzendingen op elkaar lijken of hetzelfde concept gebruiken. Probeer dan met elkaar een oplossing te zoeken of email ons.
In het geval van het vijgenblad, was DD de eerste die inzond. Maar het kan toeval zijn dat iemand anders hetzelfde idee krijgt, had of heeft gekregen naar aanleiding van feedback, symboliek, etc... Los het samen netjes op en blijf vooral respectvol. We doen allemaal onze best en we mogen trots zijn dat LOGOmatch een gezellige website is waar veel Catchers ook samenwerken.