25-05-2011 @ 8:51
Beste mensen,
Binnenkort hoop ik te bevallen van ons eerste kindje. Officieel is mijn zwangerschapsverlof weken geleden al ingegaan, maar omdat ontwerpen leuk is (en ook omdat het geen lichamelijke inspanning kost en omdat ik echt niet stil kan zitten) ben ik tot vandaag gewoon door blijven gaan met werken.
Nu wordt het tijd voor andere leuke dingen, zoals koffieleuten met vriendinnetjes, lunchen en me voorbereiden op de komst van de baby. De uitgerekende datum is 3 juni, maar zoals velen van jullie weten, trekken de meeste baby's zich daar weinig van aan.
De dames van Logomatch zal ik een berichtje sturen als de baby geboren is. Ik verwacht in september weer aan de slag te gaan.
Allen een geweldige, zonnige zomer toegewenst en we 'zien' elkaar in de nazomer weer (of op het Logomatch-feest natuurlijk!).
Zonnige groeten uit Friesland,
Nelleke
25-05-2011 @ 9:17
broed ze en goeie worp!
en voor na de partus: geniet er van, het gaat zo snel...
joop
25-05-2011 @ 9:18
Succes en veel plezier deze zomer!
en geniet er van!
25-05-2011 @ 10:22
Beste Nelleke,
Heel veel succes met de bevalling! Geniet nog even van de tijd dat hij/zij er niet is, straks is het rennen geblazen :) Nee het is heerlijk zo'n klein wondertje in huis. En daarna lekker genieten van de kleine en je vrije tijd. Tot in september weer!
groetjes Patty
25-05-2011 @ 10:29
Wat leuk en geniet van de rust die je nog hebt ;-)
Heel veel succes en we wachten met spanning af op het leuke nieuws (en foto's natuurlijk).
Jeetje zeg... we hebben een babyboom op LOGOmatch!
Heb je al een naam? Anders kunnen we een Pitch plaatsen ;-)
Tot gauw...
Elle en Sonja
25-05-2011 @ 16:57
Aha..! Dat wordt in ieder geval een Tweelingen.
LEUKKKK!!!! :) Geniet ervan Nelleke!
25-05-2011 @ 17:02
Ja, een Tweelingen! Dat past prima bij mij als Waterman. En het zijn erg leuke mensen :-). Veel vrienden zijn Tweelingen (en veel ex-vriendjes ook, hahaha).
Dank allemaal voor de reacties!
25-05-2011 @ 21:42
Jij gaat weer een extra creatieveling op aarde zetten, fantastisch!
Succes met de bevalling en alvast gefeliciteerd.
26-05-2011 @ 23:50
Jaaaaa Watermannen zijn leuheukkkkk!!!
Bijna net zo leuk als Tweelingen :))) Of andersom. Of allebei.
Anyway.. tis nu al een leuk setje, mama Waterman en baby Tweelingen. ;)
27-05-2011 @ 14:31
Succes! Hoop dat alles goed gaat met jou en de toekomstige baby.