totaal: 7 items

topic

Geboortekaartjes
Admin
18-11-2011  @  11:50
Vanwege de enorm leuke LM babyboom... laten we onze geboortekaartjes eens showen.

Ik doe de aftrap. Voor een vriendin gemaakt. Die wou een fantasie kaartje en na het onderzoeken waar de naam 'Puck' vandaan komt, was de theme natuurlijk snel bepaald.

(Puck is een maan, Puck is tevens een stoute fee)

De maan met de naam Puck zat verborgen onder een zilveren kraslaag.
In de kaart zat een vlinder gewikkeld, die uit de kaart vloog als je hem uit de enveloppe haalde en opende.
De enveloppe was paars met glitters en de postzegels de maan met fee als silhouette erin.

Was erg leuk te maken... even creatief compleet vrij zijn en mijn hobby fotografie kwam goed van pas.

grt,
Elle
Silver Catcher | 1
Waarde: 123
Tutorials: 0
18-11-2011  @  13:39
Erg mooi Elle!
Gold Catcher | 2
Waarde: 83
20-11-2011  @  11:41
Erg mooi Elle, sprookjesachtige voorstelling :)))
Gold Catcher | 10
Waarde: 245
20-11-2011  @  13:59
Wauw, een kadootje op zich! Erg leuk!
Lid
13-12-2011  @  11:57
Dit is echt een leuk kaartje. Lekker creatief bezig geweest!
Gold Catcher | 10
Waarde: 222
13-12-2011  @  14:15
Erg mooi en super persoonlijk op die manier Elle!

Ik heb trouwens wel een even een vraagje voor degene die ook kaartjes maken en dit aanbieden. Waar laten jullie dit drukken? Ik bedoel, hebben jullie een vaste drukker waarmee je een prijsafspraak hebt gemaakt of een internetdrukker waar de kwaliteit goed is voor dit soort zaken?
Admin
16-12-2011  @  11:54
Waar blijven jullie kaartjes?
Dank voor de complimenten. Altijd leuk even buiten de zakelijke ontwerpen even iets persoonlijks te maken. Wel moeilijker want je hebt dan echt letterlijk een leeg canvas waarmee je begint.

@Grafitas: ik persoonlijk gebruik verschillende bij verschillende doeleinden en klanten. Voor de budget opdrachten vaak een internet drukker. Kwaliteit is tegenwoordig steeds beter aan het worden door betere technieken en apparatuur. Maar offset blijft nog altijd het mooist maar dus ook duurste en geschikt voor de hogere oplages. Maar kaartjes kun je gerust digitaal laten drukken bij een internet drukkerij.
Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.

totaal: 7 items