totaal: 3 items

topic

Halfwerk leveren in samenwerking met mede catcher
Silver Catcher | 2
Waarde: 51
Tutorials: 0
08-06-2007  @  20:30
Lijkt wel een collum wat ik gaschrijven. Maar ben erg teleurgesteld en wil mijn teleurstelling graag kwijt. Ben tenslotte al degene die fulltime hier in de klaargmuur forum staat.

Een tijdje terug heb ik een oproep gedaan voor iemand die mijn bestanden om wil zetten in dreamweaver of terwijl html.

Waar ik toch een dank uit wil brengen voor de reacties. Ben ik helaas op mijn neus gevallen.

Omdat ik weinig tijd heb en een klein budget hoopte ik op een fanatiek persoon die er graag tot in de puntjes voor wil gaan ondanks het geld. Dacht dat hier op logomatch wel te vinden. Maar helaas heeft het tegendeel zich bewezen. Ben uiteindelijk mijn geld kwijt en alsnog zelf de website om te zetten of te verwerken. Ik vindt dit diep triest en schade op mijn vertrouwen. Helaas. Het was teveel werk voor desbetreffend persoon. Terwijl het een standaard website is en wordt. Ook was ik daar in schuld dat ik niet duidelijk genoeg comunniceerde en vaker dan eens wijzingen door gaf. Uiteindelijk heb ik in zijn geheel een flash bestand opgezet om zo duidelijkheid te creƫren en mijn inzet doorgrondig te tonen. Helaas heeft dit geen bijdrage gedaan aan de inzet van desbetreffend persoon. Ik ken alleen het begrip goed werk. En half werk is voor mij niet proffesioneel of zakelijk. Ook werd er niet met schriftelijke overeenkomst gewerkt. Daar had ik waarschijnlijk al wat allerter in moeten zijn. Spijtig. Maar voor mezelf wel een wijze les. En een verbroken samenwerking en vertrouwen in desbetreffend bedrijf/persoon.

Met groet,

Sandra Vermeulen van Art-Graphic

Laatst bijgewerkt: 08-06-2007 20:35:10
Silver Catcher | 1
Waarde: 19
19-06-2007  @  15:57
Ai, dat is lastig. Opvallend trouwens dat je de betreffende persoon niet noemt in je bericht. Mocht je ooit nog werk hebben, dan hoor ik het wel... of zit dat er nu niet meer in ;)

Laatst bijgewerkt: 19-06-2007 15:57:31
Silver Catcher | 2
Waarde: 51
20-06-2007  @  8:30
Beste Leon, Helaas zit het er bij deze opdracht er niet in idd. Ga medio juli zelf een cursus volgen voor webdesign bij eduvision. Om zo zelf het grote deel te kunnen vervaardigen. Maar wie weet biedt de toekomst nog iets nieuwes aan. In elk geval fijn om mensen bij de hand te hebben die graag hulp bieden. Dus you never know. Ben in elk geval blij met je aanbod. Wens je ook veel suces in het vak. Hoop dat het een beetje bevalt tot nou toe.

Gr's

Laatst bijgewerkt: 20-06-2007 08:30:09
Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.

totaal: 3 items