totaal: 5 items

topic

Keepercup
Pitcher | 1
27-09-2011  @  7:44
Sinds 17 september loopt de Pitch voor de Keepercup.
Een vrouwvriendelijk alternatief voor maandverband en tampons.
Het logo is aan verjonging toe. Hele interessante ontwerpen zijn ingediend. Toch zie ik liever de naam iets minder prominent aanwezig, en de kleur mag van eco groen ook turqoise zijn of cyaan. Het felle roze is mij te speels.
Het cupje zelf is donkerbruin..
Ik hoop via dit topic alle ontwerpers te bereiken die aan de pitch mee ( willen) doen, Margreet
Pitcher | 1
30-09-2011  @  13:09
Goedendag designers,
het aantal inzendingen is erg bemoedigend. jullie zien kans om de Keeper neer te zetten.
De kleur paars of bruin is niet zo gunstig.
Ik zie veel nieuwe inzendingen, waarbij het logo de aandacht trekt.
Hoewel vrijwel alle inzendingen iets leuks hebben, iets inspirerends, HET ontwerp zit er nog niet bij. Graag maak ik gebruik van het weekend voor ik een top 5 bekend maak.
Het nieuwe logo komt op papieren maar ook op het kleine katoenen zakje waar de Keeper in verpakt is. Vrijwel alles is te drukken op stof, maar toch vraag ik daarvoor nog een keer de aandacht.
Succes, Margreet
Platinum Catcher | 32
Waarde: 565
Tutorials: 0
30-09-2011  @  15:37
Hoi Margreet,

Mogen we je dan vragen om feedback te geven op de inzendingen :) Misschien kan je dan aangeven wat je mist per ontwerp. Dan kunnen wij gerichter voor je een ontwerp maken. Ik begrijp dat het moeilijk is om te bewoorden wat je wilt, maar feedback wordt door ons als zeer fijn ervaren (ook als het negatief is, dat werkt alleen maar opbouwend) en jij krijgt het eindresultaat wat je graag wilt.

Een fijn weekend en succes met de keuze van je top-5.

groetjes Patty
Pitcher | 1
04-10-2011  @  21:28
Goedendag pitchers,
de inzendingen zijn erg leuk. Mijn excuus voor het niet kunnen geven van de top 5.
Door een zeer onfit gevoel, nu pas reagerend.

Feedback..
De dikke ronde letter van het woord de Keeper vind ik minder dan de wat dunnere lijn.
Het ontwerp met een vrouwen figuurtje spreekt mij wel aan. Ook als het een suggestie ontwerp is. De suggestie van een deel van het vrouwenlichaam. Als het ware een lijn met schaduw effect.
Mvg Margreet
Pitcher | 1
12-10-2011  @  18:17
Hoi aan allen, excuus voor de late feedback.
Het aantal inzendingen is bemoedigend, maar er is nog steeds geen YESS !! gevoel.
Ik vind het ongeloofelijk moeilijk en heb de verlenging dankbaar aanvaard.
Qua kleur -- . cyaan/turqoise groen.. gaat allemaal wel.
Het woord is een beetje een probleem, de blaadjes , druppels zitten wel in de richting. De vrouwen zijn bloedmooi, maar het lijkt mij erg lastig op de zakjes over te brengen. Ik zou liever een lijnenspel zien van een vrouw dan een foto.
Het cupje terug zien in de vorm vind ik leuk.
Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.

totaal: 5 items