25-01-2011 @ 23:18
Wat zouden jullie denken om op het einde van het jaar (ik weet het, dat is nog lang) een soort van logomatch awards te doen op het forum. (hoeft niet meteen voor prijzen natuurlijk maar voor eervolle plaatsen).
bijvoorbeeld: logomatch nomineert leden die in het oog sprongen het voorbije jaar en ieder lid op het forum kan stemmen...
26-01-2011 @ 10:43
je valt op als je veel pitches wint.
maar die tellen op tot een totaal van de looptijd. wellicht is een extra kenmerk hoeveel er de afgelopen periode, zijn gewonnen?
26-01-2011 @ 15:20
Laten we er dan over brainstormen met zijn allen want ik vind het een goed idee!
Watvoor wedstrijd kunnen we bedenken?
Want alleen het aantal gewonnen Pitches is niet spannend. Je wint een Pitch als je in de smaak valt bij de opdrachtgever... maar er zijn genoeg andere inzendingen die fantastisch, creatief of origineel zijn maar die niet winnen omdat ze niet in de smaak vielen.
En inderdaad, we hebben op de homepage al een Top 4.
Ik zou het leuk vinden als meer profielen worden gepimpt. Sommigen hebben er echt iets origineels van gemaakt. Anderen die toch erg actief zijn op LOGOmatch hebben nog een 'lege' profiel.
En de prijs. We zouden best een prijs willen uitreiken. Misschien wil zelfs een bedrijf sponsoren inruil voor gratis bannering. Dat kunnen we wel regelen.
Watvoor wedstrijd zouden jullie leuk vinden?
1. Profiel ontwerp
2. Photoshop battle
3. Meeste 'vind ik leuk' stemmen voor een inzending
4. Beste nieuwkomer
5. Anders, nml...
Of willen jullie iets maandelijks/jaarlijks als 'Designer van de maand?' Met als prijs een interview in de nieuwsbrief (hebben wij in verleden gedaan voor de top Catchers) en eervolle vermelding op de homepage.
Kom maar met jullie ideeen!
26-01-2011 @ 16:19
ik vind puntje 3 wel interessant; dat kun je gemakkelijk heel het jaar door doen bij inzendingen zonder veel moeite.
Een beetje het facebook "vind ik leuk" systeem ;)
27-01-2011 @ 14:33
ik zou het leuk vinden om van mijn eigen inzendingen een top 3 te maken.
geeft ook inzicht in wat de ontwerper zelf uitstraalt.
een waardering over een periode van bijvoorbeeld een halfjaar is ook interessant. het is voor een nieuwkomer toch moeilijk om in een ranking te verschijnen in de buurt van catchers die al jaren meedoen.
27-01-2011 @ 14:40
@Steenkamer.
Je kan met UBB zelf een Top 3 maken in je profiel.
Je kan nml banners, beelden e.d. plaatsen. Ook je tekst opmaken. Niet helemaal wat je bedoelt... maar zo is het goed mogelijk.
27-01-2011 @ 14:42
ik bedoelde het om intercollegiaal te stemmen...
maar dat profiel kan ik wel iets mee doen
bedankt voor de tip
joop
27-01-2011 @ 14:43
Aha, sorry! Ja dat is ook een idee.
We verzamelen alles... en dan kijken wat realiseerbaar is
27-01-2011 @ 18:55
Erg leuk idee!
Ik voel zeker wel wat voor awards of speciale wedstrijden, maar eerlijk gezegd lijkt het facebook 'vind ik leuk' idee me niet zo handig. Ik ben bang dat je dan gaat krijgen dat iedereen z'n eigen vrienden gaat charteren om op diegene te stemmen, en dan wordt het eigenlijk alleen nog maar een wedstrijd wie de meeste facebook vrienden heeft.
27-01-2011 @ 19:15
Ik ben het met Walter eens! Dat was ook het eerst wat bij mij op kwam. Weer zo'n wedstrijd van wie heeft de meeste vrienden...
Maar voorstel nummer 1 en 2 vind ik erg leuk!
Nummer 4 ook wel.
Groetjes Wendy