12-02-2010 @ 18:32
Beste catchers,
Toevallig kwam ik op deze site terecht en na wat rond gekeken te hebben, mij aangemeld.
Ik ben Pieter en bijna 29 jaar. Toen ik klaar met school was ben ik gelijk Poiter Design begonnen, omdat ik al wat opdrachtjes had en wel wou proberen om dat "wit" te gaan doen. Echter het is in het begin geen vetpot en je studieschuld lost zich niet vanzelf op :-), dus na een jaar heb ik eindelijk werk gevonden als grafisch vormgever bij een cosmetica bedrijf, waar ik nu zo'n 3 jaar werk.
's Avonds houd ik mij nog steeds bezig met Poiter Design en krijg het steeds drukker. Illustrator en Joomla websites zijn mijn specialiteiten. Ik vind het heerlijk om een huisstijl te ontwerpen, maar ook een website opbouwen van begin tot eind is geweldig.
Misschien/Ik hoop dat ik via logomatch het nog drukker krijg zodat ik de stap kan gaan zetten om minder te gaan werken en meer voor Poiter Design tijd heb.
Groeten Pieter
13-02-2010 @ 0:43
Hi Pieter!
Welkom. Leuk "logo" heb je! Ook een grappig site ontwerp, alleen dat type-effect is wat irritant.
Veel succes!
Laatst bijgewerkt: 13-02-2010 00:45:21
18-02-2010 @ 15:43
Welkom Pieter,
Succes met de pitches! Ik denk dat je eerst alleen maar meer zult werken ;-) maar dan leer je ook heel veel van.
Groetjes, Inge (mamma)
23-02-2010 @ 22:45
Bedankt voor jullie reacties! Iets wat je leuk vind kun je niet genoeg van hebben toch? ;-)
Tot op een "pitch"