10-11-2009 @ 21:22
Ik moet nog wat verder rondkijken, maar twee dingetjes vallen mij op in de nieuwe site:
In het overzicht van pitches zijn de kleuren weg. Da's jammer, want kleur is nu eenmaal de mekkelijkste manier om onderscheid aan te geven. Het gebrek daaraan maakt het iets minder overzichtelijk.
Wel prettig dat alle pitches nu chronologisch staan en er een aparte kolom is voor type pitch.
Ook zie ik dat in het forum vrijwel hetzelfde icoon gebruikt wordt voor catchers die geen avatar-plaatje hebben als voor mensen van LogoMAtch zelf. Allen de kleur verschilt, wat volgens mij een te gring onderscheid is.
10-11-2009 @ 21:33
Dank voor je bericht LOGOsaurus.
We hadden al een topic en daarin is al melding gemaakt van de wens van de kleuren. Is genoteerd en zullen wij aanpassen.
Over de avatar. Ik zal een oranje uploaden.
Laatst bijgewerkt: 10-11-2009 21:35:56
10-11-2009 @ 21:39
Persoonlijk denk ik dat voor de avatar een groter onderscheid nodig is.
Ik kan me voorstellen: huidige paarse icoon voor medewerkers LogoMatch en een grijs veld met witte 'g' als ontbrekende portretfoto voor de ontbrekende avatars.
10-11-2009 @ 21:41
Misschien. Maar wij concentreren ons eerst even op de belangrijke zaken, zoals de rest van de kleine bugs. Nieuwe Pitches en promotie van jullie nieuwe website.
Finetunen en cosmetische zaken pakken we zeker op, maar heeft even een lager prio.
Igg bedankt voor je comments!
25-11-2009 @ 19:38
Nog een tip voor de homepage. Ik mis een beetje een persoonlijk tintje. Iedereen krijgt dezelfde homepage te zien. Er staat veel onrelevante info op waar toch nooit op geklikt wordt. Door mij in ieder geval.
Ik ga meestal direct via de menubalk naar pitches om de pitches te bekijken waar ik op dat moment mee bezig ben. Dan ben je toch al een aantal kliks verder. Het lijkt me handig als er een lijst met pitches op de home komt waar je zelf op dat moment mee bezig bent.. wellicht met (link naar) laatste reacties & uploads van andere catchers.
Dit mijn persoonlijke gebruikerservaring aanzienlijk verbeteren, maar ik weet natuulijk niet hoe dat met andere catchers zit.
25-11-2009 @ 20:04
Ik heb gewoon een bladwijzer/favoriet in de werkbalk die direct naar de pitches-pagina gaat. De homepage heb ik al in maanden niet gezien :D
25-11-2009 @ 20:08
Jimmy, bedankt voor je tip.
Dit is wel een aanpassing dat niet zomaar 1,2,3 is gemaakt. En we moeten op de homepage wel ruimte geven voor nieuwe bezoekers die direct moeten kunnen zien wat LOGOmatch is en wat jullie te bieden hebben.
Personalized homepages zijn erg leuk... maar dat bewaren wij even voor een LM 2.2 of misschien LM 3.0
De nieuwe site heeft zo veel nieuwe features en alles is custom opnieuw geprogrammeerd. Met dit nieuwe systeem kunnen we verder bouwen. Veel meer groei mogelijkheden. Maar eerst even al dat werk een beetje terug kunnen verdienen :-)
25-11-2009 @ 20:10
@LogoSaurus: :-)
Of je gebruikt de RSSfeed van de Pitches in je Netvibes, Simbaloo of iGoogle.
Ik denk trouwens eerder dat het prettiger is als we een dergelijke functie in de profielen bouwen. Iig food for thought, eerst deze versie perfectioneren.