20-12-2011 @ 14:21
Geachte pitchers,
Vandaag is de deadline van onze pitch verstreken. Allereerst wil ik jullie allen hartelijk danken voor deelname en jullie mooie en creatieve ontwerpen. Eind vorige week heb ik al een top 3 bekend gemaakt. Deze week zal er intern overleg plaatsvinden om een definitieve keuze te maken. Aangezien wij een decentrale organisatie zijn, kost dit weer even wat tijd. Vóór 30 december zullen wij onze keuze bekend maken en zal ik alle ontwerpers hier over informeren.
Hartelijke groet,
Dorien Bos
Office Manager
Laatst bijgewerkt: 20-12-2011 18:43:26
11-01-2012 @ 18:04
Beste Comenius (Beste Dorien Bos),
Is er al iets meer bekend? Wij als ontwerpers zijn uiteraard benieuwd naar de uiteindelijke keuze / winnaar.
Groet, VYDESIGN
11-01-2012 @ 21:30
Ik heb Dorien maandag een email gestuurd, maar nog geen antwoord gehad. En vandaag heb ik haar getracht telefonisch te bereiken, maar zij was vandaag niet aanwezig. Morgen doe ik weer een poging.
grtjs Sonja
12-01-2012 @ 10:38
Ik heb Dorien gesproken en vandaag wordt de Pitch in een vergadering besproken. Op korte termijn zal een winnaar gekozen worden.
12-01-2012 @ 17:05
Dorien heeft mij in een uitgebreide email geschreven, dat meerdere personen de beslissing gaan nemen. Maar zij hebben nog geen overeenstemming bereikt. Op korte termijn gaan zij weer om de tafel zitten om de beslissing te nemen. Dorien biedt haar excuses aan voor het feit dat het allemaal iets langer duurt.
Wij hebben hier begrip voor, omdat een beslissing, die genomen moet worden door meerdere personen langer kan duren.
Wij vragen of de inzenders ook nog even geduld kunnen hebben.