01-01-2012 @ 20:46
Beste Designers,
Ik wilde jullie allen persoonlijk nog bedanken en toelichten waarom we een specifiek logo hebben gekozen, maar ik ontdekte dat je geen commentaar meer kan invoeren na het afronden van de Pitch.
We hebben dus een keuze gemaakt, hoe meer ontwerpen er binnen kwamen afgelopen week hoe moeilijker de keuze werd, maar we hebben gekozen voor een duidelijk strak logo met niet teveel kleuren van Dahli Design, wat ook makkelijk door te voeren is in de gehele huisstijl.
Veel logo's waren enorm creatief:-) met complete uitleg, wat ik zeker op prijs stel!
maar sommige ontwerpen zouden voor een huisstijl te complex worden met teveel kleuren, vooral voor drukwerk voor de algehele huisstijl is het prettig om met een helder en duidelijk logo/beeldmerk te werken.
Soms valt het kwartje de ene kant op en soms de andere kant, ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk was van de kwaliteit!
Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om hieraan mee te doen!
bij 14 inschrijvingen kan je maar 1 tevreden stellen, maar wens jullie toch allen een heel gelukkig nieuwjaar met mooie opdrachten!
Groet namens mijn collega's bij Duurzaam-NL