10-11-2009 @ 16:16
Hoi !
Ik heb als pitcher voor één van mijn wedstrijden een winnaar gekozen, maar kan nu geen reacties meer geven op de andere inzendingen, niet tof voor de andere catchers die niet uitgekozen zijn kan ik geen reden geven :((
Mij maakt het eigenlijk niet veel uit, maar ik kan wel geloven dat catchers toch graag een antwoord of advies krijgen om hun werk ?
10-11-2009 @ 16:33
Ik vind het zelf als ontwerper altijd goed en prettig om antwoord/advies/kritiek te krijgen op mijn ontwerp.
Misschien is dat ook nog iets om aan te passen nu er toch nog druk wordt gewerkt aan de website.
(ik had overigens ook een ontwerp ingestuurd als het gaat om de website, dus als u wilt kunt u mij hier advies geven)
10-11-2009 @ 16:38
Ik had moeten commentaar geven vooralleer een winnaar te kiezen, heb er de laatste weken géén tijd voor gehad, sorry !
Ik aarzelde met uw projekt, het was een moeilijke keuze omdat ik het uwe ook mooi vond, de winnaar had gewoon méér inzendingen op zijn profiel en ik kon gemakkelijker schatten wat deze "aankan"
10-11-2009 @ 16:43
Beste Champallion
Klopt, na kiezen van winnaar wordt (ook uit veiligheid) de Pitch gesloten.
Veel Pitchers gebruiken het forum om nog commentaar of een bedankje te plaatsen. Hiervoor is het forum ook bedoelt. Dus als u nog graag wat commentaar wilt geven, plaats het in het forum. Graag zelfs.
Dit kan in het forum onder 'Pitches'.
Bedankt!
Elle
10-11-2009 @ 16:46
Okee, bedankt voor de reactie alsnog.
Ik snap uw motivatie waarom u voor het ontwerp van Beadubai heeft gekozen, deze ziet er ook erg goed uit moet ik zeggen.
Op mijn website heb ik overigens meer werk staan, misschien is dat voor een volgende keer ook handig is om naar te kijken om een goede indruk te krijgen van wat een ontwerper aan kan.
10-11-2009 @ 17:00
jazeker, het aantal pitches heeft natuurlijk geen enkele échte waarde, maar ja, wat moet je naar kijken om iemand uit te kiezen, het is altijd maar virtueel we kunnen dus enkel maar de andere inzendingen bekijken !
10-11-2009 @ 17:02
Daar heeft u helemaal gelijk in.
Bedankt voor de toelichting en wellicht tot een volgende keer!