totaal: 4 items

topic

Reacties van Catchers
Gold Catcher | 9
Waarde: 202
Tutorials: 1
20-11-2009  @  9:44
Hallo allemaal,

Het valt mij de laatste tijd op dat er steeds meer pitches afgerond worden zonder dat pitchers op inzendingen gereageerd hebben. Ook zijn er pitchers die heel laat, of zeer summier reageren. Wordt dat een nieuwe trend? Of heeft het andere oorzaken? De discussie is wellicht niet nieuw, maar naar mijn gevoel wel weer behoorlijk actueel gezien het verloop van recente pitches.

Ben benieuwd hoe jullie hier over denken.

Hartelijke groet,
Nelleke Wouters

Laatst bijgewerkt: 20-11-2009 09:45:21
Admin
20-11-2009  @  10:03
Het was LM ook opgevallen, maar het kan gewoon toeval zijn. Gisteren heb ik weer een aantal Pitchers aangeschreven en uitgelegd, dat reageren uiterst belangrijk is.
Per slot van rekening hoe kunnen jullie weten wat de bedoeling is en wat mooi gevonden wordt als er geen reactie komt.
In de uitleg voor opdrachtgevers staat ook dat feed-back belangrijk is, daarom begrijp ik niet dat vele opdrachtgevers helemaal niets van zich laten horen.
Wij blijven in ieder geval ons best doen om deze boodschap over te brengen.
Behalve dat jullie een reactie verdienen, is het voor de Pitcher zelf zeer nadelig dat zij van deze functialiteit geen gebruik maken.

gr. Sonja

Laatst bijgewerkt: 20-11-2009 10:04:13
Gold Catcher | 3
Waarde: 77
Tutorials: 0
20-11-2009  @  11:18
Viel mij idd ook op.. Tijdje niks meer gedaan op logomatch nu bij 5 pitches iets ingeleverd en van 1 maar een reactie gehad. Zonde van de motivatie als je wat leuks ingestuurd heb en je hoort niks.
Gold Catcher | 2
Waarde: 80
Tutorials: 0
29-11-2009  @  20:39
Bij de Travelto en CargoTenders wordt ook niet gereageerd op nieuwe inzendingen sinds een tijdje. Het is ook in belang van de opdrachtgevers om de reactie te plaatsen. Feedback is belangrijk voor de product-ontwikkeling. Geen reactie is demotiverend voor de ontwerpers. Eigenlijk komt het laatste tijd vaak voor.
Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.

totaal: 4 items