24-05-2011 @ 20:56
Tenminste.. binnenkort hoop ik! 16 april ben ik bevallen van onze tweede zoon en sindsdien weet ik echt niet waar ik de tijd vandaan moet halen! Maar goed, wat wil je met een peuter van nog geen 2,5 die in de middag niet meer slaapt en een baby die iedere drie uur moet drinken.. ja ook 's nachts natuurlijk nog. Langzaam pak ik m'n werk weer op (voor zover dat gaat) en hoop ik heeeeel binnenkort ook hier weer te reageren met ontwerpen, want dat mis ik wel zeg! Zo verslavend, zo leerzaam en zo leuk :) Dusse.. tot binnenkort maar weer!
24-05-2011 @ 21:40
Proficiaat!!! en zeker veel energie toegewenst. Deze moet je nu goed verdelen en goed doseren hahaha!!!
Groetjes
Michal
25-05-2011 @ 8:46
Van harte gefeliciteerd! Ik kan me heel goed voorstellen dat je zin hebt om weer aan de slag te gaan. Ik heb het omgekeerde, volgende week vrijdag uitgerekend, maar nog geen zin om te stoppen... Al staan mijn inzendingen voor Logomatch (om praktische redenen) wel even in de wachtstand.
Heel veel succes met weer in het werkritme komen en we 'zien' elkaar in september weer terug!
Groetjes,
Nelleke
25-05-2011 @ 10:19
Gefeliciteerd!!!
pff die tijd ben ik gelukkig al voorbij :) Hier zitten ze al op school. Heel veel succes met weer in het ritme komen en dat gaat zeker goed komen. Ren jezelf niet voorbij he!
Enne geniet van die kleine spruiten, ze zijn zo weer groot...
groetjes Patty
25-05-2011 @ 10:27
Van harte gefeliciteerd!
We willen natuurlijk allemaal een foto zien!
We missen je natuurlijk wel ;-)
Grt Elle
(en Sonja als ze weer terug in NL is)
25-05-2011 @ 12:05
Bedankt allemaal!!
Spannend Nelleke, succes alvast :p en succes met alle slapeloze nachtjes ;)
Hier is ie dan, alweer een wat oudere foto van onze Alois!
25-05-2011 @ 12:08
Fantastische foto!!!
Heel veel geluk met je bundeltje plezier :-)
25-05-2011 @ 17:01
Aaaaaaaahw wat een mooi jongetje!
GefelicitaarT Natascha!
25-05-2011 @ 21:41
proooooooooficiat!
Ik ben zelf ook vader van 2 zonen (1 van 3 jaar en 1 van een half jaar) en het is fantastisch! Je hebt dus geweldige vooruitzichten...
Tim
25-05-2011 @ 22:02
Tim, drukke tijd dan, wel leuk zeker. Als wij hier toch over hebben heeeee :)))
Ik ben vader van Maya 5 jaar en Baby X in de buik van mama (ca 4 maand)
Groetjes
Michal