totaal: 6 items

topic

Vind verkochte huizen
Platinum Catcher | 9
Waarde: 247
Tutorials: 0
18-01-2010  @  13:57
'Als je een geweldig idee hebt, maar nu al weet dat je de deadline niet haalt, neem dan svp even contact op via de LogoMatch site'.
Ik snap dit niet. Een wedstrijd loopt een bepaalde tijd en naar mijn idee wordt naar het verstrijken van die tijd een winnaar gekozen. Het gaat alleen om een logo dus heel veel tijd hoeft het niet te kosten..... Anders wordt het wel heel vrijblijvend om ook later in te zenden.
Gold Catcher | 7
Waarde: 121
18-01-2010  @  23:07
Dag Mamma, ik ben niet geheel met je eens dat het niet veel tijd kost omdat het om een logo gaat. Maar wel gelijk heb je over je opmerking over het niet halen van de dealine. Ik denk dat het meer is van een trigger is om te peilen of er animo is voor de wedstrijd. Er wordt, de laatste tijd wel, veel uitgesteld om te kiezen. Leg dan een langere tijdslijn/deadline neer zou ik zeggen. Voor iedereen duidelijkheid. Einddatum = winnaar design. toch? ;-) wij werken ook naar een deadline..
Platinum Catcher | 9
Waarde: 247
18-01-2010  @  23:28
Hoi Ed,

Ik bedoel natuurlijk niet dat een logo zo gemaakt is ;) maar dat het niet uitgewerkt hoeft te worden tot huisstijl. Wanneer pitches langer duren zie je vaak dat ze een beetje 'doodbloeden' en er pas weer actie komt als de einddatum in zicht komt. Ik denk ook dat de pitchers in het algemeen actiever kunnen zijn in hun eigen voordeel.

Groetjes, Inge
Gold Catcher | 7
Waarde: 121
19-01-2010  @  18:04
Hey Inge, akkoord en mee eens.

Groet Ed
Admin
20-01-2010  @  19:15
Wij hebben in de Algemene Voorwaarden en in de Regels gesteld dat een wedstrijd eenmalig verlengd mag worden. Er moet een reden gegeven worden waarom verlenging.
Soms is het wegens prive omstandigheden (ziekte of zoals laatst een diefstal), maar vaak heeft de Pitcher nog niet gevonden wat hij/zij zoekt. De oorzaak hiervan is vaak dat er geen feed back is gegeven, terwijl LM dit altijd adviseert. In dit laatste geval verlengen wij de wedstrijd, maar wij eisen dat in de verlenging feed back gegeven wordt. Ook hebben wij een paar klanten gehad, die de regels en de Algemene Voorwaarden niet gelezen hadden en niet wisten dat het verplicht is een winnaar te kiezen. Deze klanten hebben uiteindelijk wel een winnaar gekozen.

Ook hebben wij ondervonden dat tijdens de december periode meer verzoeken om verlenging kwamen. De reden hiervan was natuurlijk dat men "te druk" was om feed back te geven.

Maar wij vinden het beter een wedstrijd te verlengen met aan het eind een tevreden klant dan een klant die binnen de deadline een ontwerp kiest waar hij/zij helemaal niet tevreden over is.
Silver Catcher | 0
Waarde: 16
22-01-2010  @  1:14
Ik wilde nog een ontwerp inzenden... de status van de pitch was nog 'nieuw' en niet al verlopen, toch kon ik niet meer inzenden!?!?
Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.

totaal: 6 items