totaal: 10 items

topic

Wat vind jij van mijn inzending
Admin
17-11-2010  @  11:52
Geef elkaar tips, advies en kritiek!

Maar wel als het gevraagd wordt (want niet iedereen stelt het op prijs).

Als jij graag feedback wil van je mede Catchers, open dan een topic in http://logomatch.nl/forum/Tips+en+advies/16/19 en zet de link naar jouw inzending waar je graag feedback op wilt.

Je leert ontzettend veel van elkaar. Soms is kritiek van een collega verfrissend. Blijf wel altijd respectvol maar durf eerlijk te zijn. Als je kritiek hebt, geef dan tips hoe het beter kan of wat jij zou doen. Help elkaar!

Succes!
Platinum Catcher | 9
Waarde: 244
Tutorials: 2
17-11-2010  @  12:28
Goed initiatief. Ik hoop dat we elkaar inderdaad van dienst kunnen zijn op deze manier.

Ik heb wel meteen een vraag:
Wat nou als je een spel- of tiepvaut ziet in een ontwerp? Mag je dat dan wel ongevraagd melden? Ik zie het namelijk heel af en toe en ik vind het eigenlijk erg oncollegiaal om bij mezelf te denken 'moeten ze zelf maar op letten' o.i.d. En ik ben nou eenmaal echt goed in de Neederlandsche Tael - dat zeg ik gewoon even van mezelf ja :), dus voor mij is het een kleine moeite.

Toodles!
Gold Catcher | 9
Waarde: 316
Tutorials: 0
17-11-2010  @  12:35
een typevout iz zo gemaact... het is wel handig als iemant daarop wor gewezen... want bij tijdens t ontwepren krijg ie nie zomaar van dit rooie kringeltjes onder de voute worduh...

t wordt echt tijd voor m'n surprise...

joop
Platinum Catcher | 9
Waarde: 244
Tutorials: 2
17-11-2010  @  23:54
Die rode kringeltjes onder de woorden heb ik uitgeschakeld, want ten eerst heb ik die spellingscontrole van Word niet nodig en ten tweede zitten daar ook zitten vauten in. Heel irritant voor zo'n taal'nerd' als ik.

Heb je je schoen al gezet? Moet je wel een liedje zingen hoor! Owja en een wortel of appel voor Americo, en GEEN suikerklontje want das slecht voor zijn tanden :)))
Platinum Catcher | 12
Waarde: 348
18-11-2010  @  21:42
hihi taal nerd... 'zitten daar ook zitten' of is dat ook een BB
Gold Catcher | 9
18-11-2010  @  22:08
Wat is een BB?
Joop
Platinum Catcher | 10
Waarde: 230
19-11-2010  @  9:09
Joop,

Ik zag dat je wat moeite had met het ontwerpen van websites voor Piet-Hein, ik kan je als tip meegeven om eerst eens rond te kijken op template monster enzo daar kan je veel inspiratie op doen! het is dan niet zo dat je sites moet gaan kopieeƫren maar je kan wel kijken hoe ze bijvoorbeeld het menu enzo hebben ontworpen en miss kan je daar een leuke variatie op uit oefenen.

het is maar een leuke tip, kwa websites zit het niveau van logomatch niet erg hoog en dat vind ik erg jammer:)

Succes

Dennis

Laatst bijgewerkt: 19-11-2010 09:09:55
Platinum Catcher | 12
Waarde: 348
19-11-2010  @  9:56
BB = bewuste blooper
Gold Catcher | 9
19-11-2010  @  11:36
Hoi Dennis,

Ik bouw soms een website en gebruik alleen freeway. Freeway is er voor Mac en genereert de html codes. Van andere pakketten heb ik nauwelijks kaas gegeten.

Ik was/ben onder de indruk van wat er allemaal voor weinig is te koop, en ik snap dat jullie veel verder zijn op dit gebied. Vandaar ook dat ik het web"gevecht" niet aan wil gaan.

Overigens vind ik de vormgeving ondergeschikt aan de structuur en het doel van de site. Met de structuur en wat hoe te communiceren kan ik wel weer van dienst zijn. En ik hou zelf van een beetje plat en kaal...

Maar het is een goeie tip en ik zal een studie van gaan maken.

Thanx

joop
Platinum Catcher | 10
Waarde: 230
19-11-2010  @  12:35
Hoi Joop,

Dat komt niet zo snel bekend voor, als ik jou was zou ik me gaan verdiepen in wordpress/joomla, hierbij kan je nogmeer voor elkaar krijgen! zelf iemand waarbij de kennis niet erg hoog ligt kan er veel uit halen!

Maar geen dank:)
Succes met je matches!
Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.