05-03-2010 @ 12:12
Beste mede-catchers,
Nieuw ben ik al lang niet meer. Toch heb ik mezelf nog nooit fatsoenlijk voorgesteld. Twee jaar geleden ben ik gestart als freelance vormgever en fotograaf. Om mijn portfolio uit te breiden en om te leren van medecatchers heb ik me vorig jaar aangemeld bij Logomatch.
Sinds een klein jaar ben ik regelmatig actief als catcher op Logomatch en ik moet zeggen dat het me prima bevalt!
Sinds deze week is mijn nieuwe website in de lucht. Nog wel een bugje hier en daar en er komen nog meer foto's bij! Voor de nieuwsgierigen onder jullie www.woutersdesign.nl
Ik dank jullie en Elle & Sonje voor de leuke samenwerking, tips, adviezen enz. enz.
Veel succes en ... dat de beste moge winnen! :-)
Hartelijke groet,
Nelleke Wouters
www.woutersdesign.nl
05-03-2010 @ 22:00
Nelleke gefeliciteerd! Ik vind het een fantastisch website!
Het ziet er erg mooi uit en is erg duidelijk. Ik kijk op veel websites van Grafische Vormgevers (portfolio's bekijken) en heel vaak moet ik of veel geduld hebben of goed zoeken om hun werk te bekijken. Bij jou niet en dat is nou precies de bedoeling. Zeer klantvriendelijk1 Heel veel succes!
grtjes Sonja
10-03-2010 @ 10:09
Hoi Nelleke,
Je hebt een leuke portfolio, en ik zie dat je ook foto's maakt! Altijd een leuke en handige combinatie met vormgeving.
De website staat vol met informatie en voorbeelden, dus helemaal top!
Nu moet ik mijn site ook maar eens gaan afmaken!
Groetjes,
Nathalie
Scaberro
10-03-2010 @ 11:12
Hoi Nelleke,
Ik was al een fan.... maar nu nog meer! Wat Nathalie hier boven zegt geld ook voor mij. Ik moet m'n eigen sitie nodig opnieuw gaan inrichten. Maar het is net als bij de loodgieter thuis, daar lekt het overal!
Groetjes, Inge