totaal: 4 items

topic

aanleveren logo/site
Bronze Catcher | 1
Waarde: 193
Tutorials: 0
26-02-2010  @  7:27
Bij deze had ik graag een vraag aan andere catchers.

Wat is de ideale grootte om een logo aan te leveren? Dan heb ik het niet over de kilobytes of megabytes maar wel over de eigenlijke afmetingen. Leveren jullie dit bvb aan als een beeld van 800x800 pixels / 20x20cm / 5x5 cm?

Ook zit ik met dezelfde vraag over een template voor een website. Wat zijn daar de gangbare afmetingen?

Waar moet je op letten? ....

Mvg
Gold Catcher | 4
Waarde: 62
26-02-2010  @  12:23
Een logo lever je aan als vector bestand, dan maakt het niet uit hoe groot hij is want dan valt hij probleemloos te schalen.

Dus ik hoop dat je een vector logo hebt...
Bronze Catcher | 1
Waarde: 193
26-02-2010  @  12:28
Ja alle logo's worden natuurlijk in illustrator gemaakt.

Ik wou gewoon even weten of er daar mensen zijn die daar een vaste regel voor toepassen?

Want als mensen een jpg bestand vragen blijft die toch niet eindeloos te schalen...

Admin
26-02-2010  @  13:05
Als je een huisstijl of logo Pitch wint lever je het volgende aan:
* Drukklaar pdf bestanden
* Originele bestanden (hiermee bedoelen wij dus .ai of .eps e.d.) Zodat de Pitcher in de toekomst eventuele wijzigingen kan laten aanbrengen (te denken aan payoff, adres etc...)
* Webbestanden (jpg in RGB).

De JPG kun je het beste zo groot mogelijk aanleveren in de hoogste kwaliteit. Dan kan de Pitcher deze zelf naar beneden schalen. Als je alles emailt max 1 MB, lever je het per CD/DVD 5MB.

Maar overleg met de Pitcher. Misschien heeft hij/zij een transparante gif of png nodig, of voldoet een specifiek formaat.

Succes!
Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.

totaal: 4 items