Hoi Ralph,
Dank je! :)
Als eerste raad ik iedereen WordPress aan en niemand Joomla/Mambo. Waarom geen Joomla? Ik vind het een vreselijk systeem en snap er zelf niks van, laat staan dat ik het m'n klanten uit kan leggen (nu heb ik me laten vertellen dat de nieuwe versie van Joomla een grote verbetering is, maar ik hou me liever bij WP - beter goed zijn in 1 ding dan een beetje van beide kunnen).
Ik leer ook nog steeds nieuwe dingen (dan heb je ineens zoon a-ha moment en kom je erachter dat je het eerder wel erg omslachtig deed ;-) ) en probeer zoveel mogelijk uit WordPress te halen als ik kan.
Wil je met boeken alleen Nederlands of is Engels ook een optie? Ik ken namelijk geen NL WordPress boeken ;-)
Ken wel een paar websites die gefocused zijn op de beginnende WordPress gebruikers:
Misschien ook wel handig voor je:
Er bestaat trouwens ook een programma waarmee je makkelijk WordPress themes kunt ontwerpen (ik zie de banner ervan nu ook voor me tijdens het typen):
Artisteer.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb wel een paar themes gezien die ermee gemaakt waren. HTML zag er best goed uit voor zo'n programma.
Groetjes,
Hiranthi
Laatst bijgewerkt: 19-05-2009 22:11:55