totaal: 4 items

topic

goldpitch zichtbaar voor alle catchers
Silver Catcher | 0
Waarde: 6
Tutorials: 0
06-02-2011  @  21:56
Heb even een opmerking/klacht over de pitches die bedoeld zijn voor alleen de gold catchers. Prima natuurlijk dat deze pitches er zijn, maar ik vind dat deze pitches dan niet zichtbaar zouden moeten zijn voor bronze en zilver catchers.
Ik als zilver catcher heb vanmiddag m'n tijd en energie gestoken in het ontwerpen van een logo voor ideeaanzee, wil ik het inzenden, gaat dat dus niet!!
Vind dit behoorlijk frustrerend. Zijn er meer catchers die hier tegen aan gelopen zijn?
Platinum Catcher | 9
Waarde: 244
Tutorials: 2
06-02-2011  @  22:02
Heej.. das vreemd. Ik was laatst niet ingelogd en toen kon ik de Gold pitches niet zien. Die stonden in de lijst genoemd als "Verborgen". Dus ik weet niet beter of ze zijn echt niet zichtbaar? Misschien een bug ofzow..?
Gold Catcher | 3
Waarde: 78
Tutorials: 0
12-06-2011  @  14:43
Ik had had gister precies hetzelfde, ik heb ze ook gemaild, hopelijk gaan ze er iets aan doen.

Laatst bijgewerkt: 12-06-2011 14:44:20
Admin
14-06-2011  @  18:22
Beste Finedesign,

Gold Pitches worden aangegeven bij de type. Voorbeeld:
Gold: logo
Gold: huisstijl

Een gold Pitch hoeft niet verborgen te zijn.
Het kan namelijk zijn dat het bedrijf wel wil dat collega's (zonder inlog) en vrienden mee kunnen kijken. En de niet-Gold Catchers kunnen meekijken.

Vervelend dat er werk is gemaakt (de vorige bericht was nog van februari en sindsdien geven wij aan of het om een Gold Pitch gaat in de briefingspagina en niet alleen Pitch overzicht) maar Gold betekent dus niet standaard verborgen!

We zullen noteren dat we dan de inzendknop onzichtbaar maken voor niet-gold Catchers. Dat helpt wellicht. Echter moet dit ook gezien worden, net als de type rechtsboven en in het Pitch overzicht. En misschien een andere kleur in het overzicht. Gaan we naar kijken!!!

Grt,
Elle
Je dient ingelogd te zijn om te kunnen reageren.

totaal: 4 items