09-11-2011 @ 14:58
Ik wil even klagen! Het gevoel van boosheid zal strax wel weer wegebben, maar op dit moment kan ik het even niet uitstaan. Je draagt een ontwerp aan voor een pitch. De pitcher is best wel tevreden met het icoontje met hart, maar wil in het icoontje (uitstraling alla hyves en dergelijke) graag een P met een subtieler hart erbij. Ik daarmee aan de slag. Wil ik het geheel uplaoden, zie ik dat mijn buurman/vrouw (die eerst een heel ander soort icoon had) ineens hetzelfde icoon te hebben gemaakt, nav de feedback die ik gekregen heb....
Ik weet dat de scheidingslijn soms wel dun wordt doordat een pitcher aangeeft wat ie wil en daar meerderen op inspringen, maar dit vond ik te toevallig.
Wat is dat toch? Of ben ik nou gek? En moet ik niet miepen?
Groet Marleen
Laatst bijgewerkt: 09-11-2011 14:59:31
09-11-2011 @ 15:43
Als zoiets gebeurt kun je altijd LM emailen. Even het hele verhaal vertellen en Elle zal het bekijken. Zij behandelt dit soort klachten heel objectief.
Vindt zij de klacht gegrond dan verzoeken wij de andere designer het ontwerp te verwijderen.
grtjs Sonja
09-11-2011 @ 15:53
Ok... Dank je wel, Sonja.
Het is en blijft een lastig onderwerp....
Groet Marleen
09-11-2011 @ 15:55
Ok... Dank je wel, Sonja.
Het is en blijft een lastig onderwerp....
Groet Marleen
11-11-2011 @ 0:50
Heb mijn ontwerp aangepast uit sportiviteit, kreeg na het lezen van de reactie over het "app" icoon met p en hartje onmiddellijk een idee en ging het uitwerken.. Nu ik deze reactie lees zou ik het zelfde van mening zijn als jij het is niet helemaal eerlijk, mijn excuus.
Ontwerp aangepast, in mijn ogen nu toch even anders, moet wel de kant van de pitcher enigszins opgaan.
Groet,
Joost
Laatst bijgewerkt: 11-11-2011 00:51:24
11-11-2011 @ 0:58
Beste Joost!
Bedankt voor je excuus, maar dat je mijn mening deelt ben ik blijer mee.
Sportief dat je het veranderd hebt. En laten we zeggen zand erover!
Enne... laten we maar afwachten wat de pitcher zegt!
Succes ermee.
Groet Marleen
11-11-2011 @ 11:11
Beste Collega's, ik lees jullie berichten hierboven en het is inderdaad erg lastig omdat de wedstrijden open zijn en iedereen bewust of onbewust wordt geïnspireerd door wat de opdrachtgever wilt en door andere ontwerpen uiteraard. Dat is nadeel van de open pitch. Ik zou willen dat er mogelijkheid komt om de verborgen wedstrijden te maken. 1 op 1. Dan zit iedereen save. Niettemin wens ik iedereen veel succes en vriendelijke groeten,
Michal
11-11-2011 @ 11:16
Even off topic... Michal wat heb jij je bericht perfect getimed! Op 11-11-11 om 11:11 uur haha...
11-11-2011 @ 11:21
O jaaa, inderdaad, en nog sterker, ik hoop dat mijn vrouw vandaag gaat bevallen, want wij zitten al 8 dagen over de D-Day. Dat zou ook mooie datum zijn voor de baby :))))
11-11-2011 @ 11:24
Dat zou zeker een mooie datum zijn! Het gekkengetal; mijn moeder is ook vandaag jarig! En natuurlijk St.Maarten en de carnaval begint...haha... Een mooie dag om papa te worden Michal! Spannend!!!!
Veel succes samen en geniet ervan (als het voorbij is...hahah)
Groeten Marleen