08-02-2010 @ 15:09
Het is al eerder een beetje aan de orde geweest, maar ik denk wel dat het makkelijk is om op Logo Match een prive kanaal of eigen e-mail te hebben. Niet alles hoeft open en bloot op het forum. Je zou hier onderscheid in kunnen maken, alleen de catchers deze mogelijkheid. Logo Match is toch een vorm van een community en ondanks de competities wordt er redelijk wat steun gegeven. Dit zou misschien zelfs door te voeren zijn per design. Feedback van mede designers en profs is toch meegenomen.
Groeten,
Roy
10-02-2010 @ 9:38
Oh nee alsjeblieft niet! :)
Ik vind het prima zoals het nu is. Mijn @dres staat in mijn profiel; als iemand mij persoonlijk wil 'spreken' kan dat dus gewoon via e-mail. Ik vind juist de openheid van LogoMatch erg prettig.
Groet, DD
10-02-2010 @ 15:26
Ben het helemaal met DD eens!
Groeten,
Nelleke
10-02-2010 @ 16:31
Een PM-optie zou niet verkeerd zijn idd.
10-02-2010 @ 19:22
Ben het met artelligence eens, pm optie is altijd wel super op forums als je wat aan iemand wil vragen of hier bijvoorbeeld complimenten geven oid.
10-02-2010 @ 20:48
Wij hebben heel bewust gekozen geen PM optie te laten ontwikkelen. Wij zijn op de hoogte van de voordelen maar:
1. als iemand contact wil of ervoor openstaat, kan eigen emailadressen gebruikt worden. Deze staat dan 'open' op iemands profiel. Staat deze op 'geheim' dan heeft de persoon in kwestie er geen behoefte aan.
2. als er op LOGOmatch in het prive gecommuniceerd wordt, hebben wij geen zicht meer op de community. Vervelende discussies, verwijtingen, dealtjes e.d. hebben wij dan niet in de hand. Via email staan wij er buiten en blijft de site nog te beheren.
Wanneer je iemand emailt, is je bericht minder impulsief.
Verder willen wij juist open communicatie aanmoedigen. Als het maar respectvol wordt gedaan. Er wordt weleens een klacht openlijk besproken en dat vinden wij juist goed. Door open te zijn, kunnen ook anderen hun visie erop geven en is het minder een 'ja'/'nee' verhaal tussen twee personen. Zo leren we van elkaar, zien wij wat er speelt en kunnen we er iets aan doen indien nodig etc...
Maar we staan open voor suggesties. Altijd aangeven wat beter of anders kan. Net als deze nieuwe LM versie, zie je dat we tips en wensen serieus nemen.
Als je wil dat je collega Catchers commentaar geven op je inzending of je wilt iemand complimenten geven, is dit de plek: http://logomatch.nl/forum/Tips+en+advies/16/19
11-02-2010 @ 16:16
Helemaal mee eens!
Openheid is juist één van de sterke kanten van Logomatch.
Daardoor is er meer respect ook voor elkaar en dat is op andere sites wel anders.
Groetjes, Inge